Bloemkoolburger

Standaard

Deze bloemkoolburger is voedzaam en toch koolhydraten arm. Je kunt hem als vleesvervanger eten met groente of bij een salade. Ook hier heb je maar weinig ingrediënten nodig en het is in no-time klaar.

bloemkoolburger

Klik hier voor het recept.

2 gedachtes over “Bloemkoolburger

  1. N.

    Hoi. Ik was op zoek naar een recept om op eenvoudige wijze zelf een groenteburger te maken en ben zo op je blog beland. Ik ben zelf ook geïnteresseerd in gezond en evenwichtig eten en probeer dit thuis over te brengen naar mijn gezin toe, vooral voor mijn kindje van nu 15 maanden wil ik er echt een gewoonte van maken. Ik vind jouw blog HEEL interessant en ben van plan om heel wat dingen die je gemaakt hebt, uit te proberen! Bedankt! (Mocht je nog recepten hebben voor groenteburgers, zou ik die heel graag weten, want nu vind ik er maar ééntje terug).

    • Dank je wel voor je leuke reactie en ik zal eens kijken of ik er binnenkort nog een lekker recept op kan zetten van een groenteburger. Heb je de quinoa-feta burger ook al geprobeerd? Hij kan evt ook zonder feta.
      Veel plezier en eet smakelijk!

Geef een reactie

