Nasi gemaakt van bloemkool-rijst

Standaard

Je denkt misschien: bloemkool-rijst? Lees ik dat goed? Ja je leest het goed,  want deze nasi is niet gemaakt van witte rijst of zilvervliesrijst. Een poosje geleden was ik het al eens eerder ergens tegen gekomen en ik dacht: dat moet ik ook echt eens proberen. Je kunt de bloemkool-rijst ook eten als b.v. aardappelvervanger maar ik heb er nasi van gemaakt. En nou vraag je misschien: overheerst die bloemkoolsmaak dan niet? Nee, die smaak overheerst niet.

bloemkoolnasi3

Klik hier voor het recept.

Geef een reactie

